Wednesday, October 16, 2013

Random ♥

Assalamualaikum? ehem.


Okay hello lah en, okay dah malam so malas nak taip formal sangat, idk why malam ni rasa tetiba nak update blog kesayangan aku ni, well, maybe bcause dah lama tak sentuh since PMR hari tu. so mood malam datang untuk aku create satu post yang baru :) okay nak cerita banyak hal act, one by one.

1) Alhamdulllah PMR dah habis and aku rasa free gila, freedom! yeah but some ppl and my senior cakap 'eleh baru habis PMR dah kecoh and blah blah' hahaa lol. amusing. I just can says that 'ek eleh lek ah macam dulu korang tak rasa pulak macam kiteorang rasa' hahahaha. budak form3 kena rileks kut sebab dah banyak pakai otak waktu jawab paper ;b okay. fyi, bagi aku paper yang paling susah gila paper BM, KH, seriously, rasa pelik gila pun ada, paper yang selalu boleh diharapkan tiba tiba susah, aku pun argh pls risau gila bila result keluar, em pembaca, can you pray for me? for me to get a good result? can ah pls? :b

2) okay. -sad, disappointed- yeah ni pasal baju kelas, yeah my class dah plan nak buat baju kelas, benda ni aku, zira, and aiza lah yang handle, kiteorang dah pergi CM untuk cari kedai baju tu, pilih design, dah berurusan dengan tuan kedai tu dah, and you know what? dah tetiba harini ramai pula nak cancel, cuba bayangkan apa yang korang rasa bila majoriti budak kelas korang buat macam ni? sakit hati en? samalah. alasan semua sama, K. macam apa je. kiteorang sanggup redah hujan, sampai basah lenjun, tak pakai kasut sambil jalan, K ni serious malu but nak buat macam mana takut kasut basah, buat jela, pastu makan pun tak, demi pergi CM tu, serious kecewa k. before ni okay tau dieorang, bila tanya nak, tak kesah, tapi harini berubah, rasa macam nak tunjal kepala sesorang. hahaha ok, let bygones be bygones. sabar jela, lepas dah pun, takkan nak gaduh, member member en? x) wkwkwk.

3) ni topik last. dan aku tak tahu nak cerita apa. uhm *fikir* ok. tahu dah. aku dah gemuk oh, serious aku kata, aku dah rasa aku macam makin gemuk dan gemuk, ahh ;'( itulah asyik makan tidur makan tidur, well, habis dah tak tahu nak buat apa. keluar rumah pun tak, so membesarkan badanlah hahaha. but kena jaga kut badan, nanti nak jogging. InshaaAllah lah, sebab aku ni kategori yang sangat sangat malas untuk bersenam -.- 'sangat' okay. nak kena diet. rasa macam montel saangat dah pun ada. hahahaha. but aku ada problem bila cetus bab diet, err before ni lah kan, ikut catatan aku, diet aku tak pernah menjadi, k. semua makan sesedap duduk menggoda aku suruh makan dieorang, aku tak tahan then makan bebanyak, hahaha pe kena dengan aku ;'( doakan aku cepat kurus ok? ;b lebiu.

Okay bye. sorry ah topik macam apa haha. takde idea but gatal nak update :b so bye! salam xx