Monday, December 31, 2012

2013 is coming! Happy New Year ᵔᴥᵔ

Assalamualaikum w.b.t, Hi stalker :-)



Hi hi hi hi! 
Selamat tahun baru dalam 2013 :-) selamat tinggal 2012, 2012 bagi saya banyak kenangan dari segi pahit dan manis, sure, memang tak boleh dilupakan, setiasa hidup dalam ingatan. semuanya tinggal kenangan. yeah umur awak semua dah meningkat setahun, dah tua okay. jadi saya semakin risau. kerana.

"Perkara yang yang paling sedih apabila tibanya tahun baru adalah umurku bertambah tetapi amalanku tidak bertambah - ibn Mas'ud"

masuk tahun baru, mesti ada azam yang baru bukan? samalah macam saya. Alhamdulillah azam saya pada tahun 2012 telah berjaya saya laksanakan, In shaa Allah azam tahun 2012 tu akan berkekalan. sekarang fokus untuk azam 2013, azam saya untuk tahun baru adalah :-

  • Saya nak belajar rajin rajin, dapat keputusan yang cemerlang dalam PMR, saya nak ibu ayah saya bangga ada anak macam saya.
  • Nak jarangkan diri daripada online, suapaya tak ketagih dengan layan Twitter, facebook dll. I wish I can.
  • Cuba menjadi perempuan yang tidak selalu mementingkan diri sendiri, dapat menjaga perasaan orang lain dengan cara yang betul. In shaa Allah.

Yeee, itu azam saya, saya harap dapat dilaksanakan, berharap sangat. semoga tahun yang baru ni, amalan kita pun menjadi baru, amalan baik makin bertambah, menjadikan diri lebih baik, tak mudah berputus asa, membuat perkara yang baik, dan berfaedah, In shaa Allah, berkata kata tanpa usaha tak berguna, jadi kena usaha! :-) semoga tahun 2013 lebih baik dari 2012, lebih bermakna, saya risau dengan PMR yang bakal saya duduki, saya risau. saya kena baca buku, banyak buat latihan, supaya result tak menghampakan. apa apa pun! saya doakan kebahagian awak semoga, mulakan kehidupan yang baru dengan orang yang tersayang dengan suasana yang baru, indahnya bukan? In shaa Allah semuanya.

Okay, sampai sini je kali ni, btw maaf sebab dah lama tak updatenya, takde topik, hee, saya ulang sekali lagi, Happy New Year guys!! see you again. assalamualaikum, xoxo love yaa.